The Hair Hub kiest voor partnership met Henkel Consumer Brands Hair Professional

The Hair Hub kiest voor partnership met Henkel Consumer Brands Hair Professional

The Hair Hub is een echt familiebedrijf! Het begon met de eerste salon, opgezet in 1965 in het Gelderse Eibergen door Jan Startman. De familie Startman is zeer gekend in de kappersbranche. Momenteel staat Maurice Startman aan het roer maar sinds kort is ook Jesse Startman, de nieuwe generatie, binnen het bedrijf werkzaam. Jarenlang waren de Knip&Go salons een begrip, waarin ook al met Schwarzkopf Professional werd gewerkt. Tijdens de corona-periode is de nieuwe formule “The Hair Hub” in het leven geroepen, waarbij de focus op andere doelgroepen ligt, met een meer premium beleving en hoge service.

In de loop der jaren is The Hair Hub uitgegroeid tot een keten van 27 salons, gevestigd door heel Nederland. Op 1 november werd de 27ste The Hair Hub salon in Amsterdam geopend. The Hair Hub staat voor passie, kwaliteit en fashion. Er wordt veel waarde gehecht aan kwaliteit en service, de klant staat altijd op één! Ook bij Henkel zijn deze kernwaarden heel belangrijk, waardoor de keuze voor het verlengen van het partnership vlot gemaakt werd.

“It’s all about craftsmanship, passion for hair and service”

Ook in de komende jaren wordt er in The Hair Hub salons gewerkt met alle product ranges van Henkel Consumer Brands Hair Professional; Schwarzkopf Professional, Authentic Beauty Concept en STMNT.

Schwarzkopf Professional staat bekend om de hoge kwaliteit producten en de kleurspecialisten van The Hair Hub werken graag met Igora, Vibrance, BlondMe, TBH en ChromaID. Voor Care & Finish zullen de vegan producten van Authentic Beauty Concept & Session Label worden gebruikt en verkocht. Voor de heren is er de exclusieve herenlijn van STMNT Grooming Goods.

Maurice Startman licht de keuze voor de leverancier toe: “Na de reeds jarenlange samenwerking is de keuze wederom op Henkel gevallen vanwege de persoonlijke benadering en intensieve samenwerking met zowel het sales, educatie en marketing team. Samen met Henkel zullen wij de komende jaren de salons naar een next level brengen. Dit partnership is op basis van een meerjaren marketing- en educatieplan waarin stap voor stap gewerkt wordt naar salons en medewerkers die helemaal passen binnen de ‘The Hair Hub formule’ en daarmee de huidige markt. Wij hebben een doelgroep die voor een premium beleving en service gaat.

Wij willen onzelf blijven onderscheiden en de hoogste kwaliteit bieden. Daarbij willen we binnen de nieuwe formule kapsels maken die bij onze klanten passen. Gedreven vanuit passie, service en vakmanschap. De producten van Schwarzkopf Professional, Authentic Beauty Concept en STMNT passen hier perfect bij.”

Ook bij Henkel Consumer Brands Hair Professional wordt verheugd naar de samenwerking uitgekeken. The Hair Hub sluit perfect aan op onze visie op het kappersvak en wij kijken uit naar een succesvolle en intensieve samenwerking.

Over Henkel Consumer Brands Hair Professional

Henkel Consumer Brands Hair Professional heeft inmiddels meerdere brands. De merken Schwarzopf Professional, Authentic Beauty Concept, STMNT Grooming Goods en Indola maken hier onderdeel van uit.

Over Henkel

Henkel is wereldwijd actief met een evenwichtige en gediversifieerde portefeuille. Dankzij sterke merken, innovaties en technologieën bekleedt de onderneming met haar drie business units een leidende positie in zowel de industriële als de consumentensector. Henkel Adhesive Technologies is de wereldleider op de kleefstoffenmarkt – in alle industriesegmenten wereldwijd. In haar divisies Laundry & Home Care en Beauty Care bekleedt Henkel wereldwijd leidende posities op tal van markten en categorieën. Henkel werd opgericht in 1876 en kijkt terug op meer dan 140 jaar succes. In 2020 rapporteerde Henkel een omzet van meer dan 19 miljard euro en een aangepaste bedrijfswinst van ongeveer 2,6 miljard euro. Henkel heeft wereldwijd ongeveer 53.000 mensen in dienst – een gepassioneerd en zeer divers team, verenigd door een sterke bedrijfscultuur, een gemeenschappelijk doel om duurzame waarde te creëren, en gedeelde waarden. Als erkend leider op het vlak van duurzaamheid, bekleedt Henkel topposities in vele internationale indexen en rangschikkingen. De preferente aandelen van Henkel staan genoteerd in de Duitse aandelenindex DAX. Voor meer informatie kun je terecht op www.henkel.com.

TOP HAIR

TOP HAIR magazine komt 10 x uit per jaar en is dé vakglossy voor ambitieuze kappers en saloneigenaren in de Benelux.

No Comments Yet

Comments are closed