Olivia Garden doneert €23.094,- aan Think Pink Europe

Olivia Garden doneert €23.094,- aan Think Pink Europe

Olivia Garden, een toonaangevende fabrikant van professionele haarproducten, heeft €23.094,- gedoneerd aan Think Pink Europe om borstkanker te helpen bestrijden. Kappers in heel Europa hebben besloten om Think Pink-penselen en -scharen in beperkte oplage van Olivia Garden te kopen om dit goede doel te ondersteunen.

Of het nu op kantoor of thuis was, het OliviaGarden-team en de partners hebben dit jaar weer hard gewerkt om meer dan €23.000 euro in te zamelen voor de strijd tegen borstkanker. Het is de derde keer dat het Belgische bedrijf een partnerschap aangaat met Think Pink om het bewustzijn voor borstkanker te vergroten. Voor elke verkochte kwast, doneerde Olivia Garden €1,- euro. Voor elke Shear Kit ging €5,- euro naar Think Pink. De fabrikant heeft de beroemde NanoThermic-borstels en de bestverkochte SilkCut in een prachtige Pink en Silverlimited-editie vernieuwd. Ondanks de Coronavirus-situatie was dit jaar wederom een ​​groot succes: de tools waren snel uitverkocht tijdens de “Breast Cancer Awareness Month” oktober.

“Think Pink Europe streeft ernaar om de gezondheidskloof in ons continent te dichten, om ervoor te zorgen dat iedereen die door borstkanker wordt getroffen dezelfde kansen heeft, ongeacht het land waar hij woont. We willen ervoor zorgen dat er voor iedereen nieuwe therapieën en medicijnen beschikbaar zijn en dat borstkanker patiënten optimaal worden behandeld”, aldus Jürgen Vanpraet, directeur van Think Pink Europe.”We staan ​​nog voor veel uitdagingen, maar dankzij de steun van waardevolle partners zoals Olivia Garden maken we het verschil. Laten we blijven samenwerken!”

Think Pink stelt vier duidelijke doelen: bewustwording creëren, mensen informeren, wetenschappelijk onderzoek financieren en projecten op het gebied van verpleging en nazorg ondersteunen, om borstkanker geen kans te geven.

Het ligt in de waarden van Olivia Garden om iets terug te doen voor de gemeenschap en mensen gelukkig te maken, net zoals het het dagelijkse doel van de kappers is om een ​​glimlach op het gezicht van hun klanten te toveren met de steun van Olivia Garden tools.

“We zijn er trots op dat we weer met Think Pink samenwerken om te helpen in de strijd tegen borstkanker”, zegt Kai Ziekursch, General Manager van Olivia Garden Europe. “Ons doel was om de stichting dit jaar weer te helpen, en we zijn erg blij met het resultaat gezien de omstandigheden van de Covid-crisis. Met dank aan onze klanten die ons enorm hebben gesteund en toegewijd zijn aan het goede doel, dit is weer een groot succes! We kijken nu al uit naar de 2021-editie en we hopen dat we samen nog succesvoller zullen zijn in de strijd tegen borstkanker. ”“Elk jaar in Europa krijgen 500.000 vrouwen het nieuws dat ze borstkanker hebben. Het is een eer voor ons om bij te dragen aan de strijd en hen zo goed mogelijk te steunen met de donatie. We zijn er trots op deel uit te maken van dit doel en om samen te werken met Think Pink, dat ongelooflijk en voorbeeldig werk levert.”, aldus André Harms, General Manager van Olivia Garden Europe.

Olivia Garden steunde de organisatie ook door scharen en borstels te verstrekken aan kappers die deelnemen aan acties in heel België, waar vrouwen hun haar kunnen doneren voor het maken van pruiken voor borstkankerpatiënten die chemotherapie ondergaan. Olivia Garden ondersteunt ook evenementen zoals de “Race for the Cure”, ‘s werelds belangrijkste wandel- en hardloopevenement in de strijd tegen borstkanker, dat dit jaar digitaal plaatsvond vanwege Corona.

Olivia Garden werkt al aan de 2021 Limited Edition en kijkt ernaar uit om opnieuw samen te werken met Think Pink Europe om het bewustzijn in Europa te vergroten.

TOP HAIR

TOP HAIR magazine komt 11 x uit per jaar en is het vakglossy voor ambitieuze kappers en saloneigenaren in de Benelux.

No Comments Yet

Comments are closed