W Hotels vier inclusiviteit en eenheid

W Hotels vier inclusiviteit en eenheid

Als krachtige herinnering dat Pride nog steeds, en zelfs nog belangrijker, een protest is, zette W Amsterdam een gedurfde stap door een guerilla Pride March te houden in de stad Amsterdam. Deze impactvolle mars zette het toneel voor een verbluffende terugkeer naar de grachten met een evenement dat zelfs de regen trotseerde. Meer dan 80 nationale en internationale smaakmakers, activisten en beroemdheden binnen de LGBTQIA+-gemeenschap verzamelden zich om de “Take A Stance” campagne te versterken, waarbij ze een gezamenlijke stem uitbrachten voor Body Positivity, Inclusie en Eenheid.

De Pride Boot was het middelpunt van het evenement, versierd met een adembenemende
bloemenkunstinstallatie ontworpen door Ambassadeur Hamish Powell van W London. Het gebruik van lavendel in het ontwerp was een eerbetoon aan een historisch belangrijke kleur in de LGBTQIA+-cultuur, die weerstand, kracht en menselijke expressie symboliseert.

Tijdens haar debuut op de Pride Boot bracht April Darby een ontroerende optreden met uitstekende zang. Ze werd vergezeld door wereldberoemde artiesten Josh Harrison en de aanstormende Emma Champagne Queen. Samen met dansers Jelani Simmons, Otmar Martina en body positivity activist Shanice Fullinck, allemaal gekleed door de getalenteerde jonge Caribische modeontwerper Lucy Vital, brachten ze de boodschap van inclusie tot leven met elke noot, beat en beweging.

De festiviteiten strekten zich uit tot in de nacht, terwijl W Amsterdam voor het eerst Londen’s beroemde clubavond OUTHAUS naar Amsterdam bracht. Voor het gerenommeerde afterparty op de 6e verdieping nam de populaire queer clubavond “Sweetie Darling” het over, waarbij de geest van Pride en de levendigheid van de LGBTQIA+-gemeenschap van Amsterdam werden weerspiegeld.

Nu het mooie Pride-seizoen ten einde loopt voor de stad Amsterdam, belooft W Hotels het momentum gaande te houden door het gesprek over gelijkheid voort te zetten via initiatieven zoals Queer Me Out en What She Said, om ervoor te zorgen dat de dialoog en acties naar een meer inclusieve wereld nooit ophouden.

TOP HAIR

TOP HAIR magazine komt 10 x uit per jaar en is dé vakglossy voor ambitieuze kappers en saloneigenaren in de Benelux.

No Comments Yet

Comments are closed