Close-up: Topchic Zero van Goldwell

Close-up: Topchic Zero van Goldwell

Goldwell, een van ‘s werelds leiders in baanbrekende haarkleurinnovatie, introduceert Topchic Zero, de nieuwste aanvulling op de iconische permanente salonkleur Topchic. De bewuste, ongelooflijk verzorgende en ammoniavrije formule geeft stylisten en consumenten een goed gevoel over meer dan alleen het kleurresultaat.

In een wereld waarin iedereen harder werkt dan ooit om zijn levensstijl steeds duurzamer te maken, stelt Topchic Zero professionals in staat om aan de specifieke behoeften van klanten te voldoen, zonder concessies te doen aan de efficiëntie of prestaties. Goldwell heeft zijn bijna vijftig jaar kennis van haarkleurprestaties en
artisticiteit gebruikt om een assortiment te ontwikkelen dat trouw blijft aan het iconische erfgoed en tegelijkertijd meer opties biedt voor alle kleurservices.

Bewust. Vooruitstrevend. Verantwoord.

Topchic Zero is ontwikkeld door kleurexperts voor kleurexperts en is zo ontworpen dat je het allemaal kunt hebben: de beste prestaties1 en bewuste feel good kleuren. Topchic Zero biedt je:
● Ongelooflijk natuurlijke, betrouwbare grijsdekking – tot 100%.
● Natuurlijk ogende, gelijkmatige kleurresultaten met de vertrouwde duurzaamheid van Topchic.
● Soepel en ongelooflijk glanzend haar met tot 2x meer glans.2
● Een vegan formule3 die tot 94% ingrediënten van natuurlijke oorsprong bevat.4
● Behoud van de gezonde uitstraling van het haar.
● Maximale creativiteit dankzij het compacte, maar veelzijdige assortiment van 27 tinten.
● Acai-extract, een krachtige antioxidant en natuurlijk middel tegen haarbreuk.
● Witte thee-essence, bekend om zijn intensievere verzorgende werking en natuurlijke hydratatie.
● Maximale bescherming van het haar tijdens het kleurproces of de kleurservice dankzij de gepatenteerde IntraLipid en BondPro+ Technology.5
● Formule met 0% ammonia, siliconen, ethanol en dierlijke ingrediënten.

Verantwoord. Van binnen en van buiten.

Topchic Zero is werkelijk de meest verantwoorde keuze. Van de milieuveilige formule die tot 98% biologische afbreekbaar is6 tot de duurzame en verantwoorde verpakking die is gemaakt van tot 100% gerecyclede en recyclebare materialen.

Bovendien zijn alle Topchic Zero klimaatneutraal. Door de CO2-uitstoot van grondstoffen, verpakkingen en afval te verminderen en door de onvermijdelijke uitstoot tot nul te compenseren via CO2- compensatieprojecten in samenwerking met ClimatePartner, dragen wij bij aan de strijd tegen de opwarming van de aarde en bevorderen wij duurzaamheid.

1 Gebaseerd op algemene prestaties (grijsdekking, verzorging en glans) versus toonaangevende concurrenten.
2 In vergelijking met onbehandeld haar.
3 Vrij van dierlijke ingrediënten.
4 Varieert per nuance. Conform ISO16128 (inclusief water).
5 Toegevoegd aan Goldwell System Developer Lotion.
6 Varieert per nuance. Gebaeerd op alle ingrediënten conform OESO-richtlijnen en water.

 

Over Goldwell

Goldwell is een salonexclusief merk van Kao Salon Division. Zijn professionele haarproducten zijn toegewijd om de aspiraties van stylisten en hun klanten tot leven te brengen. Sinds 1948 staat Goldwell bekend om zijn baanbrekende innovaties in de salonbranche met gerenommeerde submerken als: de toonaangevende, professionele Topchic, Colorance en Elumen, de zeer effectieve verzorgings- en stylingproducten Dualsenses en StyleSign, en de op technologie gebaseerde permanent- en omvormingsproducten. Goldwells complete assortiment, geavanceerde educatie en diepgaande expertise creëren samen een full-service merk dat tegemoetkomt aan alle wensen van stylisten en hun klanten. Met de jaarlijkse Editorial en Couture Collection, die altijd geïntroduceerd worden tijdens het indrukwekkende Kao Salon Global Experience Event, vertaalt Goldwell de laatste trends in haar en mode naar eigentijdse looks om stylisten over de hele wereld te inspireren.
Bekijk de Goldwell website voor actuele informatie: www.goldwell.nl

Over Kao Salon Division

Kao Salon Division maakt deel uit van Skin Care and Hair Care Business van Kao Corporation. Deze biedt exclusieve producten en diensten aan salons en stylisten over de hele wereld. Het bedrijf is een leider qua filosofie en trends voor de sector professionele haarverzorging en de thuisbasis van Goldwell, KERASILK, KMS, Oribe en Varis. De missie van Kao Salon Division is het leven

TOP HAIR

TOP HAIR magazine komt 10 x uit per jaar en is dé vakglossy voor ambitieuze kappers en saloneigenaren in de Benelux.

No Comments Yet

Comments are closed