Goldwell introduceert ‘Go Goldwell’

Goldwell introduceert ‘Go Goldwell’

Goldwell introduceert Go Goldwell, een nieuwe Masterbrand Campaign om via sociale media de unieke en onderscheidende kenmerken van Goldwell te communiceren naar zowel stylisten als consumenten. De nieuwe campagne bestaat uit een tweeledige promotie die ervoor zorgt dat zowel stylisten als consumenten weten dat een salonervaring met Goldwell synoniem is aan perfect haar.

De campagne bevat een reeks boodschappen onder de noemer ‘Een van de 100 redenen’. Elke boodschap benadrukt een andere stijl of consumentenwens, zoals ‘Wanneer blond blond genoeg is’ of ‘Geluk van slagen’. De campagne gebruikt dan de oproep tot actie ‘Go Goldwell’ om hen te laten zien hoe ze kunnen krijgen wat ze zoeken.

“We zijn ervan overtuigd dat Goldwell-salons en -stylisten de consument het allerbeste bieden op het gebied van salonservices en dat zij – net als hun merk Goldwell – staan voor kwaliteit, innovatie en creativiteit”, zegt John Moroney, Global Vice President Creative & Communication van Kao Salon Division. “We hebben deze campagne gecreëerd om de consument er echt bewust van te maken dat de haarkleur en -stijl van hun dromen te krijgen is in een Goldwell- salon. En om stylisten te laten zien dat Goldwell de tools, opleiding en inspiratie biedt om hen te helpen hun kunstenaarschap en service naar een hoger niveau te brengen.”

De campagne geeft stylisten meer vertrouwen dat ze door het gebruik van Goldwell gegarandeerd superieure resultaten bieden aan hun klanten. Bij de klant stimuleert de campagne de bewustwording en de vraag naar Goldwell, zodat ze in de kappersstoel plaatsnemen in de wetenschap dat hun haar er op z’n best zal uitzien.

Go Goldwell zet de innovatie, de superieure productprestaties en de baanbrekende salonservices van het merk in de schijnwerpers, zowel in de salons en op social media. De campagne brengt de Goldwell-belofte tot leven via vijf categorieën:

Superieure Productprestaties: baanbrekende formules die de beste haarresultaten leveren, van salonservices tot essentiële producten voor de verzorging en styling thuis.
Eersteklas Stylisten: opgeleide professionals die voor elke klant een service op maat ontwikkelen, waarmee ze de individuele stijl van de klant onthullen.
Revolutionaire Services: behandelingen en services die gebruik maken van formules met de meest geavanceerde technologieën en resulteren in transformaties die de verwachtingen van elke klant ver overtreffen.
Doorbraak Technologie: constante innovatie die de grenzen van het bestaande marktaanbod verlegt en resultaten op een hoger niveau biedt.
Trendgerichte Looks: looks die de meest actuele modetrends weerspiegelen in kleur, coupe, styling en textuur.

De Go Goldwell Masterbrand Campaign start in januari 2021 op de social media van Goldwell en in salons. Individuele salons kunnen de gebruikte materialen naar behoefte opnieuw inzetten.

TOP HAIR

TOP HAIR magazine komt 11 x uit per jaar en is het vakglossy voor ambitieuze kappers en saloneigenaren in de Benelux.

No Comments Yet

Comments are closed