Serviceplan Make en Kérastase lanceren nieuwe campagne in samenwerking met actrice Sydney Sweeney

Serviceplan Make en Kérastase lanceren nieuwe campagne in samenwerking met actrice Sydney Sweeney

AMSTERDAM – Serviceplan Make Benelux heeft de krachten gebundeld met Kérastase voor de lancering van de nieuwste productlijn van het luxueuze haarverzorgingsmerk. Voor deze campagne is actrice Sydney Sweeney benoemd tot het nieuwe gezicht van Kérastase.

Om deze samenwerking en de lancering van de nieuwste producten van Kérastase te vieren, heeft Serviceplan Make een dynamische campagne opgezet die over verschillende kanalen wordt uitgerold. Centraal in de campagne stond een visueel indrukwekkende tram, volledig in Kérastase-stijl, die door de straten van Amsterdam reed en zo een opvallende verschijning vormde die de aandacht trok van consumenten en hen onderdompelde in de wereld van luxe die Kérastase belichaamt.

Serviceplan Make heeft speciaal voor deze campagne digitale content gecreëerd, optimaal afgestemd op sociale media. De content bestaat uit aantrekkelijke video’s die de transformerende effecten van Kérastase-producten tonen en posts die de schijnwerpers richten op Sydney Sweeney, waardoor een directe verbinding met het publiek wordt gecreëerd en de reuring rond het merk wordt versterkt.

Als aanvulling op de digitale en outdoor campagne heeft Serviceplan Make promotiemateriaal ontworpen voor kapsalons in Nederland en België. Dit materiaal benadrukt niet alleen de unieke eigenschappen van de nieuwste Kérastase-producten, maar dient ook als educatieve en inspirerende tool voor salonprofessionals.

TOP HAIR

TOP HAIR magazine komt 10 x uit per jaar en is dé vakglossy voor ambitieuze kappers en saloneigenaren in de Benelux.

No Comments Yet

Comments are closed