NO BAD MONDAYS

NO BAD MONDAYS

Meerdere award-winnende haarverzorgingsmerk MONDAY Haircare transformeert de minst leuke dag van de week: en introduceert NO BAD MONDAYS.

Maandag. Die ene dag waar velen toch tegen opzien. But wait! Daar brengt MONDAY Haircare binnenkort verandering in, je kent ze wel van de shampoo en conditioner die viral gingen op TikTok. Het wereldwijde beauty merk ofwel de cult-favoriet, komt met een nieuwe campagne genaamd NO BAD MONDAYS. Ze draaien hierbij het hele script om en maken van die beruchte maandag en zorg ervoor dat het de beste dag van de week wordt!
MONDAY Haircare staat bekend om hun moderne aanpak van high-quality beautyproducten die toegankelijk en betaalbaar zijn. De core-range van prijswinnende producten, allemaal goedgekeurd door Leaping Bunny, zorgen effortless voor amazing haar iedere dag!

De NO BAD MONDAYS videocampagne is bedacht in samenwerking met Studio Select uit New York en tot leven gebracht door de beste creatives uit de branche, die hebben samengewerkt met bedrijven als Glossier, MAC, Bobbi Brown, Hermès, Billie, Nike, Stella McCartney en Adidas. De campagne is niet zomaar een video, het is een complete experience.

De lancering omvat een uitgebreide 360-graden marketingstrategie die digitale, sociale media, print en ervaringsactiviteiten omvat. Om de lancering van de campagnevideo te ondersteunen, wil MONDAY Haircare liefhebbers van goed haar verrassen en blij maken met leuke extra activiteiten – zowel online als in het real-life – om de week zo goed mogelijk te beginnen.

“Maandagen zijn juist de dagen waarop je je beste voornemens maakt en een frisse week voor de boeg hebt,” zegt founder, Jaimee Lupton. “Ze zijn vol belofte en optimisme. Met MONDAY neem je de minst favoriete dag van de week terug en maak je er je eigen dag van..”

“Voorbij zijn de dagen dat je beste haar alleen bewaard wordt voor speciale gelegenheden. Het is voor Zoomgesprekken, school, werk, selfies, als een daad van zelfzorg… goed haar is voor altijd en overal. Dat is de MONDAY-aanpak.”

Met MONDAY Haircare aan je zijde, kan jij de maandag aan en start jij de week vol met positiviteit en natuurlijk fabulous haar! Volg de campagne op social media met de hashtag #NoBadMondays en blijf op de hoogte vanaf begin mei.
Om je een handje te helpen heeft MONDAY Haircare je favoriete producten voor je klaar staan voor je washingday! De welbekende Shampoo & Conditioners zijn er in verschillende opties, speciaal aangepast op jouw haartype; MOISTURE, SMOOTH of VOLUME.

Over MONDAY Haircare

Met duizenden 5-sterrenbeoordelingen is MONDAY Haircare nu te vinden in meer dan 37 landen en 65.000 deuren bij 100 van ‘s werelds grootste retailers en is het #1 meest geliefde haarverzorgingsmerk op TikTok. Uitgelicht door onder andere Vogue, Vanity Fair, WWD, Forbes, Refinery29 en Allure – en met verschillende belangrijke beauty awards van Cosmo, Glamour en InStyle – is de luxe haarverzorging zonder luxe prijskaartje.

Over de Founder

Jaimee Lupton is de oprichter van MONDAY, een haarverzorgingslijn ontworpen voor meer good hair days. Sinds de lancering van het merk begin 2020 is de in Auckland gevestigde founder genoemd door onder andere Vogue, Forbes, WWD en Vanity Fair en is ze uitgeroepen tot Mumbrella’s Under-30 Achiever of the Year voor 2021. MONDAY Haircare is niet alleen het nummer 1 haarverzorgingsmerk op TikTok, maar heeft ook bijna twee dozijn grote beauty awards op haar naam staan van grote publicaties zoals Cosmopolitan, Glamour, Allure en InStyle.

TOP HAIR

TOP HAIR magazine komt 10 x uit per jaar en is dé vakglossy voor ambitieuze kappers en saloneigenaren in de Benelux.

No Comments Yet

Comments are closed