NIEUW: Haar accessoires label [I]

NIEUW: Haar accessoires label [I]

Na tientallen jaren actief te zijn in de PR met PR-bureau PR Éclat. Naast het opzetten van een haar en beauty platform The Chair, The Color Hair Coloring salons en The Color College met mijn partners. Is er al jaren de droom om een eigen label op te zetten. In 2020 kwam er een ‘window of opportunity’, extra tijd door covid en een gedwongen stilstand van alle onze The Color salon filialen. Met de lancering van [i] besloot ik om één van mijn dromen waar te maken. Ik ben begonnen met het creëren van mijn eerste haar accessoire: de [i] 100% oversized scrunchie van mulberry zijde in de kleur zand.

“Als partner & Brand Director van The Color Hair Coloring salons voelde ik de behoefte voor een vrouwelijk en duurzamer haaraccessoires label. Het afgelopen jaar heb ik gewerkt aan een collectie haaraccessoires die past bij alle outfits en verschillende gelegenheden, voor elke vrouw en haartype. [i] brengt verschillende 100% mulberry zijden scrunchies, oversized en in een medium size. Maar ook celluloseacetaat claw clips. Deze clips zijn geïnspireerd op de jaren ’90 en milieuvriendelijk”

[i] The label of everyone, because everyone is i

Over [i]

[i] is een elegant, stijlvol haaraccessoires label uit Amsterdam. Wij geloven in investeren in kwalitatieve en duurzame haaraccessoires die door alle seizoenen heen bij je garderobe passen. Met diademen, claw clips en 100% zijden scrunchies om elke outfit voor elke gelegenheid te upgraden.

Over Iris

Geboren in 1981 in Saoedi-Arabië als enige dochter van expats, verhuisde ze op vierjarige leeftijd naar Hellevoetsluis, Nederland. Ze ging op 17-jarige leeftijd naar het Grafisch Lyceum Rotterdam en rondde op 21- jarige leeftijd Grafisch Mode Vormgeven af. Nadat ze tijdens haar traineeship bij Douglas meer had geleerd over management, begon ze bij een reclamebureau. Na de verhuizing naar Amsterdam vond ze haar eerste droombaan als Press officer voor Tommy Hilfiger Nederland. 3,5 jaar later starte ze PR Éclat, een boutique fashion PR-bureau. Ze werkte voor klanten en vertegenwoordigde hun modelabels, zoals; Tommy Hilfiger Europa, ESCADA en Karl Lagerfeld. Naast deze klanten ging ze aan de slag met haar partner Jeffrey Janssen. Op projectbasis creëerden ze samen een uniek fashion & hair event genaamd; BOUTIQ.

In 2013 na de geboorte van hun eerste kind zijn ze samen hun bedrijf begonnen; The Chair Het hair & beauty platform met meer dan 50.000 bezoekers per maand. Door het platform realiseerde Jeffrey en Iris dat een specifieke interesse was in haarkleuring. En zo werd The Color – de eerste haarkleur salon van Nederland in 2016 gestart, op de van Woustraat 121, in Amsterdam. Sinds 2020 is The Color een franchiseorganisatie en zijn er 7 The Color Salons door heel Nederland. Als mede-eigenaar is ze nog steeds zeer betrokken en verantwoordelijk voor alle branding, marketing en communicatie.

Volg ons op instagram: @i_wear_i Tiktok: @iweari

Kijk voor meer op www.iweari.com

 

TOP HAIR

TOP HAIR magazine komt 10 x uit per jaar en is dé vakglossy voor ambitieuze kappers en saloneigenaren in de Benelux.

No Comments Yet

Comments are closed