Lancering nieuwe look & feel Sjenkels

Lancering nieuwe look & feel Sjenkels

Op 5 april 2024 lanceerde Sjenkels haar nieuwe look & feel. In de beeldtaal is gekozen voor eenvoud, tijdloze looks en de kunst en de kracht van het weglaten. Geïnspireerd op de nieuwe huisstijl wordt tegelijk de nieuwe Sjenkels Collectie Translucent én de gloednieuwe website gelanceerd.

Creative Team

De keuze voor een nieuwe look & feel betekent ook de formatie van het Creative Team om deze te vertalen naar looks, beeld en educatie, geborgd in de nieuwe Sjenkels Collectie. Dit team bestaat uit 8 professionals: Ilkay Sokmel, Rozan Zonneveld, Charlotte Charpentier, Andrew van der Voort, Susanne van Ingen, Myriam Winters, Mike Lepelaar en Rianne Pieper. Ieders specialisme staat centraal zodat samen de nieuwe Sjenkels Collectie tot stand is gekomen.

De Sjenkels Collectie

Translucent is een collectie die gebaseerd is op tijdloze en klassieke vormen waarin de kracht van eenvoud tot de verbeelding spreekt. De essentie van de vorm is ook de essentie van de boodschap. Zowel bij techniek als kleur is gekozen voor verfijnde details en eigenheid vanuit een tijdloos vrouw- en manbeeld.

De 9 collectiebeelden zijn gemaakt in samenwerking met de kleurproducten van onze partner Schwarzkopf Professional. Voor de styling, een belangrijk element van de hedendaagse wardrobe, is gebruik gemaakt van de innovatieve en superlichtgewicht producten van Session Label.

Vanuit Sjenkels’ kernwaarden persoonlijk, authentiek en verantwoordelijk is ervoor gekozen om ‘gewoon’ met Sjenkels-klanten te werken in plaats van met professionele modellen. Hiermee laat Sjenkels zien wat we beloven: wij knippen geen haar maar maken mensen mooier.

Laat je inspireren door de Sjenkels Collectie op de website met de nieuwe look & feel en meer gebruiksgemak: https://sjenkels.nl/sjenkels-collectie-2024/.

TOP HAIR

TOP HAIR magazine komt 10 x uit per jaar en is dé vakglossy voor ambitieuze kappers en saloneigenaren in de Benelux.

No Comments Yet

Comments are closed