Sjenkels kiest voor partnership met Henkel Consumer Brands: Schwarzkopf Professional, Authentic Beauty Concept en STMNT

Sjenkels kiest voor partnership met Henkel  Consumer Brands: Schwarzkopf Professional,  Authentic Beauty Concept en STMNT

In 1989 opende Henk Schenkels de eerste Sjenkels salon in Delft. Inmiddels is Sjenkels met 18 salons een begrip geworden in de kappersbranche. Het concept van Sjenkels is geïnspireerd door mensen en erop gericht om klanten mooier, kappers beter en ondernemers sterker te maken. De haarstylisten hebben passie voor het kappersvak en zijn op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van knippen, kleuren en stylen. Zij vinden het een uitdaging om elke dag weer met een team van toegewijde professionals de hoogste kwaliteit te leveren aan hun klanten.

Nieuwe producten

Vanaf 1 juli 2023 wordt in de Sjenkels salons gewerkt met alle product ranges van Henkel
Consumer Brands: Schwarzkopf Professional, Session Label, Authentic Beauty Concept en
STMNT. Henkel Consumer Brands staat bekend om de hoge kwaliteit van hun producten in de professionele hair care branche. De kleurspecialisten van Sjenkels kijken ernaar uit om te werken met Igora, Vibrance, BlondMe, TBH en ChromaID. Voor Care & Finish zullen de vegan producten van Authentic Beauty Concept worden gebruikt en verkocht. Ook zal worden gewerkt met Session Label & Scalp Clinix. Voor de heren is er de exclusieve herenlijn van STMNT grooming goods.

Essentie

“De passie en het vakmanschap samen in één unieke omgeving zorgen voor de ultieme
klantbeleving. Wij willen onszelf blijven onderscheiden en blijven excelleren. We maken tijdloze kapsels die bij onze overtuigingen en die van onze klanten passen. De producten van Schwarzkopf Professional, Session Label, Authentic Beauty Concept en STMNT sluiten hier perfect op aan.” Ook bij Henkel Consumer Brands wordt verheugd naar de samenwerking uitgekeken.

“Sjenkels sluit perfect aan op onze visie op het kappersvak en wij kijken uit naar een vruchtbare samenwerking.” “Sjenkels staat voor hoogwaardige salons met de bijbehorende klantbeleving op basis van onze kernwaarden persoonlijk, authentiek en verantwoordelijk. Liefde voor het vakmanschap en goede producten zijn hierbij essentieel. Wij hebben gekozen voor de samenwerking met Henkel Consumer Brands omdat we hebben gemerkt dat wij met hen dezelfde visie op en de passie voor haar delen. Met onze samenwerking creëren we ‘next level’ salons met een merkportfolio dat past bij onze kernwaarden en onze missie: klanten mooier, kappers beter en ondernemers sterker maken.”

TOP HAIR

TOP HAIR magazine komt 10 x uit per jaar en is dé vakglossy voor ambitieuze kappers en saloneigenaren in de Benelux.

No Comments Yet

Comments are closed