SCHWARZKOPF PROFESSIONAL en STMNT gaan samenwerken met Troye Sivan om alle soorten consumenten aan te moedigen om op te komen voor hun individualiteit, moed en zelfexpressie

SCHWARZKOPF PROFESSIONAL en STMNT gaan  samenwerken met Troye Sivan om alle soorten consumenten  aan te moedigen om op te komen voor hun individualiteit, moed  en zelfexpressie

Schwarzkopf Professional en STMNT introduceren popster Troye Sivan als nieuwe wereldwijde Brand Ambassador

Schwarzkopf Professional, al meer dan 125 jaar een toonaangevende autoriteit op het gebied van haarverzorging, en STMNT, een innovatief merk in de kappersbranche, presenteren hun gezamenlijke Global Brand Ambassador: zanger, acteur en creatief directeur Troye Sivan.

De 29-jarige Australische artiest wordt het gezicht van BlondMe, het kleuring- en verzorgingsmerk van Schwarzkopf Professional, dat bekend staat om zijn expertise in blond haar, én van STMNT, dat hoogwaardige verzorgingsproducten aanbiedt voor iedereen. Sivan zegt hierover: “Haarverzorging is voor mij een belangrijk onderdeel van zelfexpressie. Blond zijn voelt voor mij als een hyperversie van mezelf. De STMNT Shine Paste is perfect om de kleine details in mijn haarstijl te benadrukken.”

2024 is voor Schwarzkopf Professional het jaar van blond, met de focus op BlondMe, het merk dat volledig gericht is op blond haar. In een innovatieve campagne belichaamt Troye Sivan op authentieke wijze de waarden van het merk, met zijn iconische “blonde tijdperken”. Zijn nieuwe zonovergoten blond is gecreëerd door Schwarzkopf Professional hair artist Jacob Schwartz: “Voor Troye koos ik een frisse, coole 1990s Grunge Dimensional Blond look. Met BlondMe Premium Lightener 9+ en lowlights creëerde ik een strakke, gelijkmatige look die perfect bij Troye en zijn muziek past.”

Troye Sivan is enthousiast over zijn nieuwe haarkleur: “Dit voelt echt als wie ik nu ben. Blond zijn geeft me meer zelfvertrouwen en laat me met opgeheven hoofd een kamer binnenlopen. Het is een statement.”

Statements maken zit ook in het DNA van STMNT, opgericht in 2020, dat inmiddels een toonaangevende positie heeft binnen de wereldwijde kappersgemeenschap. Troye Sivan sluit hier naadloos op aan met zijn artistieke visie, waarbij individualisme en authenticiteit centraal staan. “Een statement maken gaat over weten wie je bent en durven op te komen voor je eigen perspectief,” aldus Sivan.

Als trots, queer en internationaal popicoon is Troye Sivan de perfecte partner voor Schwarzkopf Professional en hun missie om diverse, authentieke haarverhalen te vertellen en verschillende consumentengroepen te inspireren.

 

 

Over Henkel

Henkel, opgericht in 1876, is een wereldwijde leider in zowel de industriële als consumentenmarkt met toonaangevende merken zoals Loctite, Persil en Schwarzkopf. Het bedrijf rapporteerde in 2022 een omzet van meer dan 22 miljard euro en blijft zich inzetten voor duurzaamheid. Henkel heeft wereldwijd meer dan 50.000 medewerkers en streeft naar welzijn voor toekomstige generaties. Meer informatie is te vinden op www.henkel.com.

TOP HAIR

TOP HAIR magazine komt 10 x uit per jaar en is dé vakglossy voor ambitieuze kappers en saloneigenaren in de Benelux.

No Comments Yet

Comments are closed