Simone Biles wordt merkambassadeur voor K18

Simone Biles wordt merkambassadeur voor K18

De professionele turnster Simone Biles sluit zich aan bij het biotech haarverzorgingsmerk K18 als merkambassadeur en zal het gezicht zijn van K18’s nieuwste inner-strength campagne. Als de meest gedecoreerde turnster aller tijden zal Simone laten zien hoe het onmogelijke mogelijk wordt gemaakt met haar geavanceerde haarverzorgingsroutine die zelfexpressie bevordert zonder concessies te doen aan de gezondheid van het haar. De meerjarige samenwerking met Simone onderstreept K18’s toewijding om haargezondheid vanuit een biologie-eerst benadering te prioriteren.

“Simone Biles is synoniem met het verleggen van grenzen en haar impact reikt veel verder dan haar sport. Als onze nieuwste merkambassadeur zal Simone haar transformatieve energie naar K18 brengen. Deze samenwerking is een bewijs van veerkracht, de kracht van wetenschap in het bevorderen van zelfexpressie, en het geloof dat wanneer we onze innerlijke kracht aanspreken, alles mogelijk is – of het nu gaat om een gouden medaille of het transformeren van de toekomst van haarverzorging,” zegt Suveen Sahib, medeoprichter en CEO van K18.

“Ik voel me het meest natuurlijk en mooi wanneer ik mijn haar los laat, vooral na het concurreren met een knot of paardenstaart,” zei Simone. “De K18 moleculaire herstel haarolie en leave-in moleculaire herstel haarmasker zijn echte veranderingen voor mij geweest, zodat mijn haar gezond blijft ondanks alle stress die ik het aandoe, inclusief het gebruik van extensions. Mijn kapper en ik hebben echt een verschil gevoeld in mijn haar na het gebruik van K18 en zij zorgt er altijd voor dat hun producten beschikbaar zijn voor mij, vooral wanneer ik reis of bij productieshoots.”

K18 werd gecreëerd om professionele kappers in staat te stellen opnieuw na te denken over wat mogelijk is met de juiste technologie. K18 is ook verheugd om samen te werken met Simone’s langdurige professionele kapper, Jasmine Johnson, als een K18-ambassadeur om het perspectief van de kapper te delen over de voordelen van K18 – vooral voor mensen met textuur en haarverlengingen.

De nieuwste campagne van het merk met Simone zal haar routine op en buiten de mat volgen en consumenten aanmoedigen om te “voelen wat mogelijk is” met K18. De nationale tv-commercial zal deze maand worden onthuld.

TOP HAIR

TOP HAIR magazine komt 10 x uit per jaar en is dé vakglossy voor ambitieuze kappers en saloneigenaren in de Benelux.

No Comments Yet

Comments are closed