Moroccanoil, de leider in beautyproducten op basis van arganolie, zet haar wereldwijde distributiestrategie voort in de travel retail en belastingvrije kanalen met de opening van haar eerste pop-up winkel op Schiphol Airport in Amsterdam.
In de Moroccanoil pop-up winkel kunnen reizigers terecht voor producten om huid en haar gehydrateerd te houden tijdens het reizen. Bij aankoop van drie travel-size producten ontvangen reizigers een gratis Moroccanoil waterfles.
Selfie, share & shine
Maak een foto met een Moroccanoil product en deel deze met de hashtag #ArganEveryDay om kans te maken op een Moroccanoil souvenir.
Haar consult
Reizigers kunnen een haar consult krijgen van een professionele stylist die ook een dry styling treatment geeft. Aan het einde van het consult krijgt de reiziger een demonstratie van een Moroccanoil product van zijn of haar keuze. Deze service is alleen in het weekend beschikbaar.
Cadeau bij elke aankoop
Bij de aankoop van een full-size Moroccanoil product ontvangen reizigers een gratis Moroccanoil behandeling (Try-Me maat/15 ml).
Moroccanoil blijft haar aanwezigheid in de Travel Retail uitbreiden. Dit doet zij al vanaf de lancering van dit kanaal in 2016. Moroccanoil bevindt zich met haar essentiële full-size haarverzorgingsproducten op 90% van alle wereldwijde luchthavens met premiumbestemmingen.
Dit bracht een revolutie teweeg in de Travel Retail, aangezien voorheen enkel travel-size haarverzorging en haarverzorgingskits beschikbaar waren en de full-size collectie alleen exclusief in professionele salons.
De Moroccanoil pop-up winkel op Amsterdam Schiphol is vanaf nu tot 4 april geopend. Ga naar de website voor meer informatie over het merk en haar aanbod.