Elk jaar sloten stylisten en toegewijde salonpartners zich aan bij Kao Salon Divisie in een van ’s werelds meest opwindende steden, om hun merken Goldwell, KMS, Oribe en VARIS te vieren. Het jaarlijkse live-event – dat dit jaar in Amsterdam zou plaatsvinden – wordt omgetoverd tot het Kao Salon Virtual Experience Event. Hiermee creëert Kao de mogelijkheid dat nog meer stylisten over de hele wereld het event kunnen meemaken: ze kunnen het event virtueel bezoeken en zich zo aansluiten bij Kao Salon.
“De Kao Salon Virtual Experience is het online event van het jaar en vindt plaats op 18-19 oktober 2020. Tijdens deze 48 uur beleven onze gasten hetzelfde hoge niveau van artisticiteit en creativiteit als ze door de jaren heen zijn gaan verwachten. We laten de volledige omvang zien van wat Kao Salon biedt aan salons, stylisten en hun klanten. Het evenement toont alles waarmee we onze salonpartners wereldwijd ondersteunen – van inspiratie en artisticiteit tot innovatie en zakelijk nieuws”, zegt John Moroney, Kao Salon Vice President Creative & Communication.
Twee van de vele hoogtepunten van het virtuele event zijn de wereldpremière van Goldwells Couture Collection voor 2021 en de wereldpremière van de nieuwe Elumenation Collection van Goldwells Global Ambassador Angelo Seminara. De gasten kunnen creatieve Artists Sessions verwachten van Angelo Seminara, M&P, Mario Krankl, Shane Bennett, J7, Hair & Bone, Icono en Oribe. Daarnaast zijn er verschillende Business Panels met spannende onderwerpen als ‘Salon of the Future’, ‘Color, Care & Styling Chemistry’ en ‘Sustainable Salons’. Verder bevat het evenement speciale merkervaringen van de merken Goldwell, Kerasilk, KMS, Oribe en Varis van Kao Salon Divisie.
Het event vindt plaats op www.kaosalondivision.com/virtualexperience