Je wilt meer vragen stellen aan je klant tijdens een consult. Je ziet je collega’s dit vol zelfvertrouwen doen en met succes. Je beseft ook dat het belang van een goed advies ‘moment’ met je klant in deze tijd ontzettend belangrijk is om je te onderscheiden en je klantenkring aan je te binden en te vergroten. Leer in deze cursus van Venice Hair Collective hoe je klanten het beste advies geeft.
Waar te beginnen en welke vragen moet je dan stellen tijdens een consult?
Misschien ben je onzeker en verstijf je als je het adviesgesprek aangaat. Waar moest ik allemaal ook alweer op letten en naar vragen? Of, je hebt te weinig tijd in de agenda om een goed advies te geven.
Wat ga je leren?
In deze cursus gaan we stap voor stap door alle punten heen d.m.v een webinar en Q&A zodat je weet hoe dit aanpakt. Ik geef zo transparant en helder mogelijk alle informatie die ik de afgelopen 25 jaar hebt geleerd en nog steeds dagelijks gebruik in de salon. Ik vertel precies al m’n sales tips en heel belangrijk, dat je authentiek en jezelf blijft.
- Je gaat vol zelfvertrouwen het advies gesprek aan. Je weet wat je moet zeggen, waar je naar moet kijken en heel belangrijk, welke vragen je kan stellen.
- Doelbewust en gericht kan je het beste advies geven aan je klant. Je hebt een ‘instant’ resultaat d.m.v. van meer tevredenheid, ontspanning en vertrouwen van je klant.
- Klanten komen terug, maken mond tot mond reclame en nemen je advies ter harte m.b.t. advies over welke producten ze thuis kunnen gebruiken. (= meer verkoop). En bovenal: je hebt er plezier in!