NCV steekt op Valentijnsdag leden en stakeholders een hart onder de riem

NCV steekt op Valentijnsdag leden en stakeholders een hart onder de riem

Sinds 2018 verrast de NCV leden én stakeholders op Valentijnsdag; de dag van de liefde!

Van jezelf en elkaar houden betekent ook jezelf en elkaar verzorgen. Al jaren benadrukt de NCV op deze dag het belang van producten voor de persoonlijke verzorging en de bijdrage die zij leveren aan niet alleen onze dagelijkse hygiëne, schoonheid en verzorging, maar ook aan zelfvertrouwen en welzijn.

Dit jaar wil de NCV haar leden én stakeholders een hart onder de riem steken. De afgelopen periode was voor velen een moeilijke tijd met allerlei obstakels en tegenslagen. Om die reden is het belangrijker dan ooit om te zorgen voor zowel lichaam als geest.

“De NCV heeft daarom een Valentijnskaart met een sleutelhanger met anti-stress hartje aan haar relaties gestuurd. De NCV probeert in het uitdagende speelveld een betrouwbare en vooral constructieve partner te zijn waarop men altijd kan rekenen. We willen samen met onze leden en stakeholders werken aan een stralende en gezonde toekomst voor onszelf en onze branche.” aldus Marjolein van Oostrum, operationeel manager NCV.

De NCV wenst iedereen een fijne Valentijnsdag vol gezondheid, ontspanning en welzijn.

Een ieder gebruikt cosmetica en vaak meer producten dan men denkt. Het gaat om alle producten voor de persoonlijke verzorging, zoals zeep, shampoo, deodorant, zonnecosmetica, geuren en tandpasta. Deze producten dragen bij aan onze hygiëne, verzorging, schoonheid, zelfvertrouwen én welzijn. De NCV is de branchevereniging van fabrikanten, importeurs en merkhouders van cosmetica.

TOP HAIR

TOP HAIR magazine komt 10 x uit per jaar en is dé vakglossy voor ambitieuze kappers en saloneigenaren in de Benelux.

No Comments Yet

Comments are closed