The Color lanceert haar nieuwe campagne: The Color Generations

The Color lanceert haar nieuwe campagne: The Color Generations

Haarkleurconcept The Color lanceert, in samenwerking met Matrix Nederland, haar nieuwe campagne, die in het teken staat van Generations.


The Color Generations campagne


In onze salons komen vrouwen van uiteenlopende generaties, wij zijn er voor alle vrouwen van alle leeftijden. De kracht van The Color is dat voor elke persoonlijkheid van verschillende generaties onze Color Specialisten een tailormade haarkleur recept kunnen creëren.


Fotografe Peggy Kuiper portretteerde alle generaties van één familie; oma, moeder en haar dochters. Deze vrouwen staan representatief voor de generaties die momenteel gekleurd worden in al onze salons. Verschillende generaties met verschillende kenmerken. Eén ding verbindt ze; een persoonlijke haarkleur inspelend naar behoefte en haar wensen. In deze campagne ook een bijzondere knipoog naar de nieuwste generatie waar The Color ook klaar voor zal zijn, namelijk baby River in het familieportret.
“Elke vrouw heeft het recht om goed gekleurd te worden” volgens Jeffrey Janssen, founder van The Color.


Color Director Floor Mulder stelde de haarkleurrecepten samen en bedacht een eigen kleurtechniek in samenwerking met The Color Creative team. Dit is tevens ook de kracht van The Color, niet alleen het eigen maken van nieuwe technieken maar deze ook zelf bedenken. In de campagne gebruiken zij het nieuwste product van Matrix ‘The Color Blow Dry’ waarmee ons creative team een tijdelijke kleur creëert die blijft zitten tot uw volgende wasbeurt. Ideaal voor een event of om een haarkleur uit te proberen. Binnenkort is deze treatment ook beschikbaar in alle The Color salons.


Matrix SoColor Cult: #jointhecult


Sterke vrouwen deinzen niet terug voor een opvallende en spraakmakende haarkleur. De populariteit van pasteltinten en rainbow hair neemt dan ook gestaag toe. Matrix SoColor Cult is de tool waarmee je op creatief vlak alle kanten op kunt. Deze nieuwe lijn van Matrix garandeert een langdurige houdbaarheid en een intensieve, levendige kleur waarbij de
gezondheid van het haar altijd optimaal behouden blijft. Dankzij de veelzijdigheid van SoColor Cult is het ook mogelijk om een semipermanente of subtiele kleuring te creëren. Fun, flirty en bold colors die perfect afgestemd kunnen worden op iedere persoonlijkheid.
Kortom: color


About The Color


The Color is het eerste salonconcept in Nederland waar de focus ligt op haarkleuren. The Color – hair coloring salons is een uniek concept op gebied van haarkleuring. De Color Specialisten zijn gespecialiseerd in alle kleurtechnieken zoals o.a. balayage, babylights, freehand coloring en colormelts. Daarnaast zijn ze altijd op de hoogte van de nieuwste trends, die tijdens wekelijkse salontrainingen worden gepresenteerd. Wat The Color zo onderscheidend maakt is dat The Color Specialists de volledig op maat gemaakte kleuren altijd aan de Color Bar in het zicht van de klant bereiden. Het advies van de specialisten wordt gevisualiseerd door middel van tutorials en een digitaal lookbook, aangeboden via tablets en tv- schermen in de salons. Ook wordt er altijd een professioneel verzorgingsplan opgesteld om de kleur optimaal te behouden. Daarnaast wordt er bij The Color salons op hoog niveau geknipt. Ook bij het maken een afspraak en het inwinnen van advies is het digitale aspect vertegenwoordigd; klanten kunnen niet alleen telefonisch, maar ook via WhatsApp contact opnemen met de salon


News!


In 2020 zal The Color Group zich focussen op uitbreiding middels franchise binnen Nederland en België.


Met als start de opening van The Color Rotterdam (centrum) in het voorjaar.


The Color Hair Coloring Salons
Amsterdam – Van Woustraat 121 HS,
Amsterdam – Bilderdijkstraat 207,
Amsterdam – Haarlemmerdijk 94
Nijmegen – Kannenmarkt 19

TOP HAIR

TOP HAIR magazine komt 11 x uit per jaar en is het vakglossy voor ambitieuze kappers en saloneigenaren in de Benelux.

No Comments Yet

Comments are closed