Kinki kappers lanceert nieuwe campagne ‘Follow your gut’

Kinki kappers lanceert nieuwe campagne ‘Follow your gut’

Deze week lanceert Kinki Kappers een nieuwe campagne genaamd ‘Follow Your Gut’. Met deze boodschap spoort de kappersketen aan om te vertrouwen op jouw onderbuikgevoel, keuzes te maken die bij jou passen en te zijn wie JIJ wilt zijn. Diversiteit en inclusiviteit staan centraal.

“Dit moest een campagne worden voor en door Kinki fans”, aldus Josien Kox Marketing Director bij Kinki Kappers. “Alle modellen die je ziet zijn óf klant, óf kapper bij ons. Ik ben ontzettend trots op het diverse beeld wat we hebben kunnen neerzetten, wat een goede reflectie is van de realiteit in onze salons. Follow Your Gut spoort aan om in jezelf te geloven. Doen wat JIJ denkt dat bij je past en je niets aan te trekken van meningen of trends.”

Voor de campagne sloeg Kinki Kappers de handen ineen met creative agency NEEW. De campagne gaat over het volgen van je gut feeling. Jouw onderbuikgevoel. ‘Je inner-rebel’, zo omschrijft Kinki Kappers. Dit “stemmetje” helpt je in het maken van keuzes die bij jou passen. Durven zijn wie JIJ wilt zijn en lef hebben om soms tegen verwachtingen in te gaan. Dat is Kinki. Met 16 modellen, wie zich allemaal verschillend identificeren – zij het in etniciteit, gender, seksualiteit of leeftijd – hoopt Kinki Kappers de baan vrij te maken voor een inclusiever kappersbeeld.

“Curls, swirls, keurig, kleurig, naturel, topmodel, lief, creatief, pony, oh honey, long, leer, kort, Queer… We don’t care what. Just follow your gut.”

OVER KINKI
In 1984 zag de eerste KINKI het licht in Eindhoven. In een tijd van punk, controversiële mode en muziek was er dringend behoefte aan kappers die de ideeën van de straat begrepen en dit konden vertalen naar de wensen van de klant. De heersende trends in haarmode werd genegeerd om zo creatieve grenzen te doorbreken. Inmiddels telt Kinki Kappers 38 salons (inclusief een Academy) door heel Nederland.

TOP HAIR

TOP HAIR magazine komt 11 x uit per jaar en is het vakglossy voor ambitieuze kappers en saloneigenaren in de Benelux.

No Comments Yet

Comments are closed