Gevecht tegen borstkanker: Olivia Garden doneert 41.017 Euro aan Think Pink Europe

Gevecht tegen borstkanker: Olivia Garden doneert 41.017 Euro aan Think Pink Europe

1 op de 8 vrouwen komt in aanraking met borstkanker.

Olivia Garden, een toonaangevende fabrikant van professionele haargereedschappen, heeft een enorme donatie van 41.017 EUR gedaan aan Think Pink Europe om borstkanker te helpen bestrijden. Kappers in heel Europa hadden besloten het goede doel te ondersteunen met het kopen van Think Pink Limited Edition-borstels en -scharen van Olivia Garden.

Het is de derde keer dat het Belgische bedrijf de krachten bundelt met Think Pink om geld in te zamelen voor borstkankerbewustzijn. Het totale bedrag dat dit jaar is gedoneerd, markeert een nieuw record. Voor elke borstel die werd verkocht, doneerde Olivia Garden 1 euro. Voor elke Shear Kit werd 5 euro gegeven aan Think Pink. De fabrikant vernieuwt zijn beroemde NanoThermic-penselen in een prachtige roze en zilveren limited edition en de best verkopende SilkCut in een regenbooglook. Het was geen wonder dat ze snel uitverkocht waren na hun release in de Breast Cancer Awareness Month oktober.

“Think Pink Europe wil de kloof tussen landen en organisaties overbruggen door goede ervaringen uit te wisselen en ervoor te zorgen dat nieuwe therapieën en medicijnen voor iedereen beschikbaar zijn. We zorgen er ook voor dat borstkankerpatiënten op de best mogelijke manier worden behandeld ”, aldus Jürgen Vanpraet, directeur van Think Pink Europe. “We hebben nog steeds veel uitdagingen voor de boeg, maar dankzij de steun van waardevolle partners zoals Olivia Garden maken we het verschil. Laten we blijven samenwerken! ”

Think Pink stelt vier duidelijke doelen: bewustwording, voorlichting van mensen, financiering van wetenschappelijk onderzoek en ondersteuning van zorg- en vervolgzorgprojecten – om borstkanker geen enkele kans te geven.

Het ligt in de waarden van Olivia Garden om terug te geven aan de gemeenschap en mensen gelukkig te maken – alsof het de dagelijkse doelstelling van de kappers is om een ​​glimlach op het gezicht van hun klanten te richten met de hulp van Olivia Garden-tools.

“We zijn er trots op weer samen te werken met Think Pink om te helpen in de strijd tegen borstkanker,” zei Kai Ziekursch, General Manager van Olivia Garden Europe. “Ons doel was om de stichting te helpen door onze donatie te verhogen in vergelijking met vorig jaar, en we zijn zeer succesvol geweest dankzij onze klanten die zeer ondersteunend en toegewijd zijn aan de zaak. We hadden nooit gedacht dat we zo’n bedrag aan Think Pink zouden kunnen doneren! We kijken al uit naar de 2020-editie en we hopen dat deze samen nog succesvoller zal zijn in het sterker bestrijden van borstkanker. ”

“Een enorm aantal vrouwen die door de ziekte zijn getroffen, zullen in deze moeilijke tijd dankzij de gift hulp en ondersteuning kunnen krijgen. We zijn er trots op deel uit te maken van dit doel en samen te werken met Think Pink, dat een ongelooflijk en voorbeeldig werk doet ”, zei André Harms, General Manager van Olivia Garden Europe.
 
Veel andere acties vonden plaats in heel Europa. Olivia Garden ondersteunt ook evenementen zoals de "Race for the Cure", 's werelds belangrijkste wandel- en hardloopevenement in de strijd tegen borstkanker. Veel borstels en scharen werden ook gegeven aan kappers die deelnemen aan acties in heel België, waar vrouwen hun haar kunnen doneren voor het maken van pruiken voor borstkankerpatiënten die chemotherapie ondergaan.
 
Olivia Garden werkt al aan de beperkte editie van 2020 en kijkt ernaar uit om weer samen te werken voor een goed doel en het plezier van kappers.

TOP HAIR

TOP HAIR magazine komt 11 x uit per jaar en is het vakglossy voor ambitieuze kappers en saloneigenaren in de Benelux.

No Comments Yet

Comments are closed