Zeg Bonjour tegen de nieuwste droogshampoo van Bumble and bumble.

Zeg Bonjour tegen de nieuwste droogshampoo van Bumble and bumble.

Een droogshampoo geïnspireerd op het 18 eeuwse volumegeheim van Marie Antoinette: een vleugje poeder. Prêt-à-powder, het revolutionaire trots van Bumble and bumble., gaf een twist aan de klassieke formule voor deze transparante, droog-reinigende spray die geschikt is voor alle haartypes.

Prêt-à-powder Très Invisible Dry Shampoo is een UV berschermende, 2-in-1 stijlverlengende spray die je haar onmiddellijk reinigt en je net dat extra aan volume geeft. Witte residu is verleden tijd, zelfs op donker haar. Pure magie.

Door de vermenging met French Pink Clay is deze droogshampoo geschikt voor normaal tot vet haar. De gewichtloze spray reinigt vanaf de eerste aanraking, geeft een lichte geur af en absorbeert olie- en zweet van wortel to haarpunt. Ideaal om je kapsel op te frissen of weer even in model te brengen.

HOE: Goed schudden voor gebruik en spray op droog haar met een afstand van 15-20 cm. Verspreid daarna de droogshampoo met je vingers of met een borstel voor een perfect resultaat van licht geparfumeerd, (schijnbaar) net gewassen haar, zonder overblijfselen.

Prêt-à-powder Très Invisible Dry Shampoo                       €29,90

Verkrijgbaar vanaf januari 2018 bij 30 Douglas-filialen, Douglas.nl en 5 Hudson’s Bay-filialen.

Over Bumble and bumble.
Bumble and bumble. is opgericht in 1977 als salon in New York City. De salon werd al snel bekend door inventieve kniptechnieken en de connectie met de mode- en editorial wereld. Het merk heeft vandaag de dag een complete lijn haarproducten met alle shampoos, conditioners, styling en treatment producten die men zich kan wensen. In New York is The House of Bumble gevestigd, met daarin een salon, Bumble and bumble. University en een uitgebreide winkel. Wereldwijd omarmen beauty en fashion insiders het merk en worden de producten veel backstage ingezet bij shows. Bumble and bumble. wordt verkocht bij meer dan 3000 salons wereldwijd en is vanaf heden ook verkrijgbaar in Nederland in de retail, bij Douglas en Hudson’s Bay.

TOP HAIR

TOP HAIR magazine komt 11 x uit per jaar en is het vakglossy voor ambitieuze kappers en saloneigenaren in de Benelux.

No Comments Yet

Comments are closed