Keune lanceert totaal vernieuwde CARE lijn

Keune lanceert totaal vernieuwde CARE lijn

Keune is goed bezig de laatste tijd om van een nogal stoffig imago af te komen! Na de stylingproducten van BLEND moest nu ook de haarverzorgingslijn aan een complete makeover geloven. Niet alleen de verpakking is drastisch veranderd, ook de formulering is anders en er zijn een paar nieuwe producten bijgekomen.

In totaal zijn er 38 producten die je – en dat is ook nieuw – allemaal met elkaar kunt gebruiken, naar gelang de behoefte van het haar. Kappers kunnen hierdoor advies op maat geven. Het heeft 2 jaar geduurd om deze lijn te herontwikkelen en Keune mag er met recht trots op zijn!

BACK TO ROOTS

De verpakking blikt terug naar het apothekersverleden van de oprichter van Keune en is nu allemaal stijlvol wit met subtiel een kleur die aangeeft welke range het is. Ook heeft Keune advieskaarten ontwikkeld om het voor de kapper makkelijk te maken de klant van goed advies te voorzien. Zo worden kappers Care Expert – slim!

BETROKKEN

Eelco Keune sprak een klein gezelschap vakjournalisten toe tijdens de lancering. Deze werd gehouden in de ‘Metaalkathedraal’, een ruige plek net buiten Utrecht. Op de kerkzolder kregen de journalisten een smakelijk diner aangeboden op een geweldige setting.

Eelco vertelde dat Keune zich onderscheidt van grotere merken door de betrokkenheid van hun medewerkers. Eelco: “Als een kapper iets wil, kan ik daar ’s nachts van wakker liggen”.

TRUE BEAUTY

Eelco houdt van merken die zich gedragen als mensen en wil de beste partner voor kappers in de branche zijn. Keune staat voor oprechte aandacht en echte mensen. Niets te overgepolijst, maar True Beauty. Deze no-nonsense benadering is typisch Nederlands en maakt dit oerhollandse bedrijf juist onderscheidend!

keune4keune5

Na het eten was er beneden nog een intieme show om de mogelijkheden van die andere lijn die pas onder handen is genomen – BLEND – te ontdekken. Leuke ideeën, maar de meeste indruk maakte toch de drastische transformatie van de CARE lijn. Als je de oude verpakking naast de nieuwe zet zou je denken dat het twee verschillende merken zijn. Wat heeft Keune nog meer voor ons in petto?

 

TOP HAIR

TOP HAIR magazine komt 11 x uit per jaar en is het vakglossy voor ambitieuze kappers en saloneigenaren in de Benelux.

No Comments Yet

Comments are closed