Guy Tang’s lancering in Amsterdam

Guy Tang’s lancering in Amsterdam

Afgelopen weekend lanceerde haarguru Guy Tang (2.2 mln volgers op Instagram) zijn kleurlijn Mydentity officieel in de Benelux tijdens een uitverkocht event in de Kromhouthal in Amsterdam.

Zondag 30 september, een uitverkochte Kromhouthal. 500 kappers stormden om 14:00 de zaal in om het beste plekje rondom de catwalk te bemachtigen. Na een aankondiging door Beautydistrict eigenaar Rolf van Volen: “We hebben genoeg gewacht; het is tijd voor de show!” trotseerden de modellen, gekleurd door Guy Tang himself, de catwalk. Van prachtige natural balayages tot zilveren creaties en natuurlijk de niet te ontbreken fashion colors. De zaal barstte los toen de haarguru van achterin de zaal zijn weg naar het podium baande.

De show was de perfecte mix van theorie en entertainment. Guy Tang gaf de aanwezige kappers alle benodigde informatie om zelf de looks van de modellen te creëren, afgewisseld met inspirerende woorden over het ontstaan van zijn eigen identiteit en hoe hij hier voor gevochten heeft. Ook presenteerde Guy voor het eerst zijn nieuwe producten “Stroke 7” en de “Balayage Clay”, welke onderdeel zullen zijn van de Balayage Kit die medio november 2018 gelanceerd wordt. Deze producten zijn zo speciaal omdat de combinatie van de Stroke 7 Activator en de Balayage Clay zorgt voor een flexibele consistentie, waardoor het niet afbrokkelt tijdens het inzetten van de Balayagetechniek. Hierdoor blijft het product doorwerken vanaf applicatie tot het uitspoelen voor het optimale resultaat.
Na de show maakte Guy Tang voor iedereen tijd om een selfie te nemen voor de photowall, waarna de kappers vol inspiratie én met hun eigen Guy Tang selfie de Kromhouthal verlieten.

Op 1 en 2 oktober was er voor 60 kappers de kans om een exclusieve educatiedag te volgen – de LAB experience -, gegeven door Guy Tang zelf. Tijdens de ochtendsessie werden de kappers bijgeschoold door Guy middels alle benodigde kleurtheorieën. Na de lunch gingen zij tijdens het hands-on gedeelte zelf met de Mydentity producten aan de slag en creëerden daarmee de mooiste looks. Aan het eind van de dag ontving iedere kapper een certificaat, getekend door Guy zelf en werden zij bekroond tot een ware #hairbestie. Deelnemers van de LAB experience reageerden erg enthousiast op de masterclass: “De masterclass van Guy Tang heeft echt iedere andere masterclass die ik ooit heb gevolgd overtroffen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er zoveel persoonlijke aandacht aan de cursisten wordt besteed.”

De gehele Mydentity productlijn is vanaf nu verkrijgbaar in de Benelux via: www.beautydistrict.nl

TOP HAIR

TOP HAIR magazine komt 11 x uit per jaar en is het vakglossy voor ambitieuze kappers en saloneigenaren in de Benelux.

No Comments Yet

Comments are closed